Toimitusehdot

Origonovan verkkokauppa

Tuotteita voi tilata verkkokaupasta tai sähköpostilla Suomeen. Ulkomaille tilaaminen tapahtuu vain sähköpostitse (katso tarkemmin kohdasta Toimitustavat ja Toimitusmaksu ulkomaille).

Verkkokaupan osoite:
www.heliheiskanen.fi/kauppa
02630 Espoo Asiakaspalvelu:
heli.heiskanen/a/origonova.fi
+358 443253363 (yhteydenotto sähköpostilla tai tekstiviestillä)

Asiakas saa tilauksestaan tilausvahvistuksen ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen heti tilaamisen jälkeen. Jos tilausvahvistusta ei tule, tilaus ei todennäköisesti ole onnistunut, tilausvahvistus on mennyt roskapostikansioon tai annetussa sähköpostiosoitteessa on ollut virhe. Siinä tapauksessa otathan viivytyksettä yhteyttä asiakaspalveluun.

Sopimus syntyy, kun asiakas on vahvistanut ja maksanut tilauksen ja saanut sähköpostiinsa tilausvahvistuksen.

Toimitamme lähetykset Suomen alueelle Postin kautta joko kirjepostina tai paketteina tuotteen koosta riippuen.

Tuotteita voi tilata myös ulkomaille, jolloin tilaus tehdään sähköpostitse heli.heiskanen/a/origonova.fi.

Tilaus maksetaan tilauksen yhteydessä verkkopankkitunnuksin, pankki- tai luottokortilla tai Mobile Paylla Paytrailin kautta.

Lahjakorttia ja kampanjakoodia voi käyttää verkkokaupassa lisäämällä sen tunnus ostoskoriin.

Toimitusmaksu Suomeen on 2,90€ lähetyksen koosta riippumatta. Yli 100€ tilaukset ilman postimaksua.

Toimitusmaksu ulkomaille määräytyy todellisten postikulujen mukaan.

Tuotteet lähetetään viipymättä, 1-5 arkipäivän kuluessa tilauksesta (poikkeustilanteita lukuun ottamatta). Postin kuljetus kestää yleensä 1-5 päivää.

Kuluttaja-asiakkailla on oikeus peruuttaa tilauksensa kokonaan tai osittain ennen sen toimittamista ja 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Peruuttamisen edellytyksenä on, että peruutuksesta ilmoitetaan kirjallisesti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen heli.heiskanen/a/origonova.fi. Peruutusilmoituksessa tulee olla tilausnumero, tilaajan nimi, osoite ja puhelinnumero.

Lisäksi palautettavan tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin se oli vastaanotettaessa, myyntikelpoinen ja käyttämätön.

Digitaalisilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Peruutetun tilauksen rahat palautetaan asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille kun tuote on palautunut.

Virheellisistä tuotteista tulee ilmoittaa viipymättä asiakaspalveluun. Virhe korjataan toimittamalla tilalle virheetön tuote tai sopimalla hinnanalennuksesta tai purkamalla kauppa.

Verkkokauppaan tallennetut asiakastiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä luovuteta ulkopuolisille osapuolille.

Origonova Oy
Y-tunnus 2297500-1

Päivitetty viimeksi 29.9.2019